לא מעוניינת להוציא סכומי עתק על שמלת כלה? מחפשת שמלת כלה בזול? מה דעתך על שמלת כלה בחינם? כזו שאת משאילה ומחזירה תמורת ניקוי יבש בלבד?

נשמע חלום, אבל יש מי שיצר את המציאות הזו במו ידיו.

 

שמלת כלה להשאלה

שני קרסט יוזמת הרעיון וענבל צור-קרסט האחראית על דף הפייסבוק החליטו להקים יחד את קבוצת הפייסבוק שמלות כלה להשאלה לאחר חתונתה של שני. לאחר החתונה הבינה שני שלשמלת הכלה שלה אין שימוש מלבד תהליך הצהבה הדרגתי בארון ולכן החליטה שהשמלה שלה יכולה לעשות הרבה יותר מכך- לשמח כלות אחרות שאינן יכולות להרשות לעצמן לרכוש שמלת כלה בטווח המחירים הנהוג כיום.

הדף הוקם על מנת לסייע לבנות שזקוקות לשמלת כלה ואינן יכולות לעמוד בתשלום עבורה ולתווך בינן לבין בנות שמוכנות להשאיל את השמלה שלהן לערב אחד.

שלוש משאילות מקסימות מספרות לנו מה עודד אותן להצטרף למעגל המשאילות:

אינה מספרת: "אחרי החתונה, לא מאוד רציתי להפרד מהשמלה, אבל גם לא היה לי ממש מה לעשות איתה (חוץ מלהתחפש לכלת הרפאים בפורים). אני אוהבת את הרעיון שהשמלה שלי יכולה לעזור ליותר מבחורה אחת לחסוך כסף, ואם האתר היה פועל כשהייתי מתחתנת, יש סיכוי שגם אני הייתי משתמשת בשירותיו."

לגבי החשש לגורלה של השמלה אחרי שימוש בידי כלה אחרת, אינה אומרת שתמיד יש חשש "אך בסופו של דבר צריך ללמוד לבטוח באנשים".

היא הספיקה להשאיל את השמלה לכלה שהתחתנה ממש בימים אלה- תודו שזה מרגש.

שמלות כלה להשאלה

אינה ושמלת הכלה שלה

יונה חושבת שלשמלות כלה יש אנרגיה מאוד חיובית ומיוחדת: " חבל שהשמלה תשכב לה בארון שנים על גבי שנים. אם היא יכולה לשמש ולשמח מישהי אז למה לא?! ככל שיותר בנות יתחתנו בה ככה הערך הרגשי שלה רק יעלה."

היא אומנם חוששת מעט ממסירת השמלה למישהי שהיא אינה מכירה אבל בוחרת להאמין שמי שתשאיל את השמלה תהיה בחורה ישרה.

להפתעתנו, אף כלה עדין לא פנתה אליה לגבי השמלה המקסימה.

שמלות כלה להשאלה

 יונה ושמלת הכלה שלה

בת קיבלה את השמלה שלה בעצמה מאתר אגורה והיא היתה שמחה מאוד אם מישהי אחרת תוכל להנות ממנה, ממש כמו שהיא נהנתה ממני. גרנולה מספרת שאף אחת עדין לא השאילה אותה, למרות שאין לה שום בעיה שיבוצעו תיקונים ושינויים בשמלה. יותר מכך, היא פשוט מוכנה להעביר את השמלה הלאה, כך שהמשאילה שתגיע תוכל להעביר אותה לכלה נוספת.

שמלות כלה להשאלה

שמלת הכלה של בת (צילום עדי סגל)

ההשאלה היא ללא תשלום, מלבד ניקוי יבש לשמלה והחזרתה לאחר האירוע. ניתן לבצע תיקונים בשמלה, רק במידה והשואלת מוכנה שיבצעו בשמלתה תיקונים. מעבר לכך ניתן לבצע תוספות קטנות שלא מזיקות לשמלה כגון כתפיות, חגורות וכו'.

השמלות מוצגות בפייסבוק ומסודרות באלבומים על פי מידות השמלה. היופי הגדול בעיני הוא שהן מוצגות על ידי כלות אמיתיות, זוהרות ומאושרות ביום חתונתן. כאלה שישמחו שגם אתן תהינה זוהרות ומאושרות ביום חתונתכן.

שמלת כלה להשאלה

בנוסף, דף הפייסבוק מציע גם אופציה להשאלת אביזרים נלווים כגון נעליים, הינומות, עליוניות ועוד.

אתן יותר ממוזמנות לבקר בדף הפייסבוק וכמובן להשאיל לכלות אחרות שמלות ואביזרים.