היום אני חוגגת יום הולדת (28 ואין במה להתבייש ). למעשה זהו יום הולדת כפול, כי אני חולקת אותו יחד עם הבייבי שלי- הבלוג "אניקה" שחוגג גם הוא שנה ממש היום.


אניקה יום הולדת
www.stylemepretty.com

הבלוג "אניקה" נולד מתוך אהבה גדולה שלי לאירועים, עיצוב, יצירה, השראה, אבל גם עצות ורעיונות פרקטיים שהיו תולדה מהחתונה שחגגנו בשנה שעברה.  את התודה הענקית אני חייבת לבן זוגי האהוב שלכבוד יום הולדתי הקודם, הקים עבורי את הפלטפורמה הזו. לולא המתנה הזו שלו, מי יודע איפה הייתי אני היום ואיפה הייתה אניקה.

למה "אניקה" אתם שואלים? כי הכינוי הזה מרגיש לי נכון, נעים, פרקטי, יצירתי, קופצני וכיפי. וגם כי פעם, בערך לפני 27 שנים כשהיו שואלים אותי איך קוראים לי, הייתי עונה בלי להתבלבל: "אניקה". (הייתי גם קוראת לאמא שלי "מאמיקה" ולאבא שלי "פאפיקה", אבל זה לסיפור אחר).

אז לרגל יום ההולדת ה-28 שלי ובעיקר לרגל יום ההולדת הראשון של אניקה, ביצעתי סקירה קצרה אודות "מה עבר על אניקה בשנה האחרונה":

סך הכל פורסמו 64 פוסטים (כולל הפוסט הזה)

הפוסטים כללו מדריכי DIY (עשה זאת בעצמך), לוחות השראה, טיפים שימושיים להתנהלות בעולם החתונות, המלצות צרכניות שונות וכן כמה פוסטים מפרגנים לספקים שונים בתחום אליהם התחברתי במיוחד. חלק מהפוסטים נכתבו תוך דקות ספורות, חלק מהפוסטים נמרחו על גבי ימים, חלק מפרויקטי הDIY היו אמורים להיות משהו אחד והפכו למשהו אחר והיו כאלה שגם נגנזו. יש כאלה שאני אוהבת במיוחד ויש כאלה שפחות- אבל מה שאני יכולה להצהיר בפה מלא הוא שכווולם שלי.

 הפוסט הראשון שלי

הפוסט הראשון שלי שגם מצליח לאפיין אותי כל כך טוב, היה פוסט ה-שפמים ונשיקות. מדריך להכנת אביזרים לצילום בדמות שפמים ונשיקות מפימו. ראיתי שפתי נשיקה אדומות ולוהטות בסרטון חתונה של מישהי ורציתי כאלה גם. ראיתי שניתן לרכוש אותם במחיר שלא היה נראה לי הוגן והחלטתי להכין אותם לבד בצעד מחאתי. החלטתי לתעד את התהליך בצילום ולהכין מדריך כדי שכולם יוכלו ללמוד ולהכין בעצמם. כל כך נהנתי מההכנה ומתהליך התיעוד שהחלטתי שאני הולכת לעשות עם זה "משהו". כאן נבט הרעיון של אניקה.

אביזרים לצילום

הפוסט האהוב עלי

אני לא יכולה לבחור באחד ויחיד, באמת, אבל אני חושבת שאני הכי הכי אוהבת את קטגוריית ה"עשה זאת בעצמך". כל כך כיף לראות את הרעיונות שלך לובשים צורה ויוצאים אל הפועל. ואם אחר כך אני מקבלת גם תגובות אוהדות על המדריך והתוצר, אז בכלל.

הפוסט הנצפה ביותר הוא "הקיץ הזה תלבשי שמלה לבנה פשוטה וזולה"

שהוא סקירה של שמלות לבנות מרשתות מסחריות גדולות שניתן ללבוש ביום החתונה. הפוסט הזה היה פופלרי בעיקר בחיפוש בגוגל, מה שמלמד אותי הכלה הישראלית צמאה לקצת פשטות ולמחירים שפויים יותר ממה שקיים היום בשוק. אני לא אפתח את העניין לדיון, אבל אולי העובדה הזו תדליק למישהו נורה.

קיבלתי 793 לייקים בפייסבוק

את הלייקים אספתי לאט, לאט, ללא קידום ממומן וזה מאוד משמח אותי. אבל עושה לי חשק לעוד, עוד, עוד- אז מי שעדיין לא עשה לי לייק- ממש מוזמן.

אניקה יום הולדת

www.stylemepretty.com

ומה עכשיו?

אני עדיין לא נמצאת במקום שהייתי רוצה להיות בו, אני פחות נוצצת ממה שהייתי רוצה, פחות משקיעה ממה שבאמת בא לי, פחות חדשנית ממה שאני יכולה להיות באמת. אני עדין לא עוסקת במה שאני באמת רוצה לעסוק, אבל זה יבוא- אני בדרך הנכונה וזה מה שעושה לי שמחה בלב בימים פחות שמחים. יש לי הרבה תוכניות קטנות וגדולות לשנה המתקרבת ואני מחכה להגשים אותן אחת-אחת.

אניקה יום הולדת

www.stylemepretty.com

ולסיום, אם מתחשק לכם לפרגן באיזה ברכה או מילה אוהדת, אני ממש אשמח. קשים הם חייו של הבלוגר ועל אף שאני רואה שאתם קוראים ומתעניינים- אתם הרבה פעמים רואים ובלתי נראים 🙂 מתנת יום הולדת שתשמח אותי ואת אניקה במיוחד היא תגובה אוהדת מהקוראים שלנו.

ועכשיו- אני אלך לחגוג!!!

אניקה יום הולדת

www.stylemepretty.com