חשבתן על האפשרות לקנות שמלת כלה מהאינטרנט, אבל אתן חוששות מהתהליך? לפניכם אפשרות בטוחה לרכישה מוצלחת וזולה.

שמלת כלה מהאינטרנט

שמלות קלאסיות ונקיות

כשהתחלתי לתכנן את החתונה שלי, הכרזתי לכל מי שרצה לשמוע שאת השמלה אני הולכת לרכוש בזיל הזול מהאינטרנט דרך אחד האתרים בחו"ל. לצערי הפערים בין מחירי השמלות בארץ לבין מחירי השמלות בחו"ל עולים על מאות אחוזים וזה נראה לא פעם שערורייתי למדי. אולם אי הכרות עם המתפרות והחנויות השונות, אי היכולות לבחון את איכות הבד והתפירה לפני הקנייה והחשש מאי התאמה למידות מנעה ממני בסופו של דבר לעשות את הצעד.

שמלת כלה זולה

שמלות אציליות ואלגנטיות

לנטשה טורק, 29, היו את אותן ההתלבטויות לפני חתונתה שחלה ב2011. רק במקום להיכנע לחשש והפחד, היא ביצעה סקר שוק מקיף ומצאה ספקים ברחבי העולם שמסוגלים לספק שמלות יפיפיות, באיכות תפירה ובד גבוהים ובמחירים שפויים למדי. לפני כחצי שנה החליטה נטשה שהיא מביאה את הבשורה לישראל ומאפשרת לכלות העתידיות לרכוש שמלות איכותיות וזולות ישירות מחו"ל תוך טיפול אישי וליווי מהארץ.

שמלת כלה מהאינטרנט

מראה נקי ומתוחכם 

נטשה הינה בעלת החנות האינטרנטית לשמלות כלה זולותפאסוקה– אשר מאפשרת מצד אחד רכישת שמלת כלה או ערב במחיר נמוך מחו"ל, ומצד שני יחס אישי, שירות מדידות ותיקונים בארץ. לפאסוקה 5 תופרות ברחבי הארץ (חיפה, נתניה, רמת גן, ירושלים ובאר שבע) אשר מעניקות שירות מדידה ותיקונים לשמלה באם נדרשים והכל בעלות השמלה שמופיעה באתר. כך הלקוחות נהנות ממחירים נמוכים יחסית של שמלות לצד הרגשה של סטודיו לתפירה.

שמלת כלה קצרה

שמלות קצרות ומדליקות 

באתר מגוון שמלות בגזרות וסגנונות שונים: קלאסיות, כפריות, צנועות וקצרות. השמלות שמגיעות מחו"ל עוברות בדיקת איכות ע"י צוות פאסוקה ונטשה מבטיחה ששמלה שאינה איכותית לעולם לא תגיע לידי הכלה.

שמלת כלה צנועה

שמלות כלה צנועות

ההמלצה החמה שלנו ושל נטשה היא לבחון ברשת גזרות של שמלות שאתן אוהבות וללכת למדוד שמלות בגזרות אלה בחנויות על מנת לקבל החלטה איזה גזרה תהלום אתכן במיוחד. לאחר ההחלטה על הגזרה, אפשר לבחור את הדוגמא המועדפת באתר ולצאת אל הדרך.

הכלות שרכשו את השמלה מפאסוקה מרוצות ומפרגנות ומסתמן כי זו עשויה להיות שיטה לא רעה להזמנת שמלות כלה מהאינטרנט.

שמלת כלה למלאות

שמלות לכלות מלאות

כלות שיגיעו לפאסוקה דרך הבלוג של אניקה יקבלו 5% על שמלות הכלה והערב.

קוד קופון: PASOKA- את הקוד יש להקיש בסיכום החשבון לקבלת ההנחה.

הקוד תקף עד ה31/12/13. אין כפל מבצעים.