אני שמחה ונרגשת לספר לכם על חתונה מיוחדת נוספת והפעם של זוג ישראלי שהחליט לעשות את זה אחרת. אלה ויוחאי (29.5 ו-31), מהנדסי תוכנה, הכירו בלימודים ויצאו 7.5 שנים עד החתונה. ההצעה התקיימה בחופשת סקי בבלוגריה בינואר ואילו החתונה במאי האחרון במקום מיוחד במינו ובקונספט מקסים.

חתונה מדהימה

הזוג החליט על חתונה קטנה וקלאסית ללא מסיבה. מכיוון שמרבית המשפחה של יוחאי חיים בחו"ל (הוא חצי אמריקאי וחצי הולנדי) ואילו המשפחה המורחבת של אלה היא גדולה למדי, היה חשש  לחוסר איזון מוגזם בין הצדדים ולכן הם העדיפו חתונה מצומצמת בקרב המשפחה הקרובה בלבד.

חתונה ברומא

חתונה ברומא

חתונה קטנה

חתונה ברומא

הם חיפשו מקומות אירועים קטנים וקלאסיים ברחבי הארץ ונרתעו מאוד מתחושת המסחור שמאפיינת את עולם החתונות לא פעם. הרעיון לחתונה שלהם צץ כשהם ראו מודעה של מארגנת חתונות באיטליה. הם החליטו על חתונה ברומא!

חתונה מדהימה

חתונה ברומא
חתונה ברומא

המחירים היו הרבה יותר שפויים ממה שהם ציפו ובאופן מפתיע גם זולים יותר ממחירים עבור חתונה קטנה בארץ (כולל מימון הטיסות של הקרובים ממדרגה ראשונה). בחתונה של הזוג נכחו המשפחה הגרעינית, דודים משני הצדדים ו-7 חברים קרובים. סה"כ 48 אורחים קרובים ויקרים לבני הזוג.

חתונה ברומא

חתונה באיטליה

חתונה ברומא

אלה ויוחאי מספרים שהארגון בשלט רחוק, לא היה קל. המארגנת, התברר, לא הייתה יעילה כלל ורק קישרה בין בני הזוג לרב ברומא.  מזל שיש אינטרנט- הזוג מצא צלם נהדר, מסעדה כשרה וכן הזמין מלון לכלל האורחים. את אלה איפרה אחותה ומעצבת איטלקיה סידרה את שערה במלון. בני הזוג עשו מספר שיחות טלפון לאיטליה, אבל הם מעידים שהארגון היה מלחיץ למדי בהתחשב בעובדה שהם לא טעמו את האוכל ולא ידעו איך דברים יראו ומה יהיה.

את ההתארגנות עשו אלה ויוחאי במלון ממנו יצאו לסשן צילומים מדהים ברומא (ההוכחה לפניכם), הצלם הגיע עם נהג בעל הרשאות כניסה למקומות התיירותיים.

צילומים מקדימים ברומא

חתונה ברומא

החתונה התקיימה בבית כנסת הגדול ברומא. האורחים הגיעו בהסעה מאורגנת מהמלון אל בית הכנסת בו התקיימה החופה. הטקס לדברי הזוג, היה מדהים. הוא לווה ע"י להקה ששרה את הטקס באופרה, והרב קידש במזמור שלווה בכינור.

חתונה ברומא

בית הכנסת ברומא

חתונה באיטליה

חופה בבית כנסת

חתונה ברומא

בתום החופה והצילומים המשפחתיים, הלכו כל האורחים יחד לחגוג במסעדה כשרה שהייתה ממוקמת ליד בית הכנסת. בסופו של דבר החתונה יצאה בדיוק כמו שציפו בני הזוג. לפני החתונה הם הספיקו לבלות 3 לילות עם חברים ובני משפחה באומבריה ולאחר החתונה עוד סופ"ש בקרב החברים באמלפי.

חתונה ברומא

אם אתם תוהים כיצד הסתדרו העניינים בארץ מבחינת הרבנות- לא הכל הלך על מי מנוחות. מארגנת החתונות הטעתה את הזוג וביקשה מהם לסגור את התיק שפתחו ברבנות. מאחר והתיק נסגר כשחזרו לארץ, נאלצו בני הזוג לעמוד מול ועדת רבנים לאישור הנישואים. אני סבורה שעל אף התקרית, יש להם זכרונות מדהימים מהחתונה ותמונות מדהימות לא פחות.

חתונה ברומא

חתונה ברומא

חתונה באיטליה

אלה ויוחאי- אני מאחלת לכם חיים קסומים ומדהימים לפחות כמו תמונות החתונה שלכם ברומא.