רבים מחפשים את ה- אטרקציה לאירוע שלהם, זאת על מנת להבדיל אותו ממאות אירועים אחרים בהם היו במהלך חייהם. מפל שוקולד, כנריות, מיצגי רקדניות, בובות ענק, איש בלונים, מגנטים- אופנה באה ואופנה הולכת.

האטרקציה שאני שמחה להציג בפניכם, כל כך מקסימה בעיני שקצת קשה לי לכנות אותה "אטרקציה", כי זה מרגיש לי קצת זול ופה מדובר ברעיון מקסים ומיוחד שהחל לתפוס תאוצה ממש לאחרונה.

 

אטרקציה לאירועים

"שוזרות-הולכות" הוא חנות הפרחים הניידת של מיטל וליה. הן מגיעות למקום האירוע, מקימות את חנות הפרחים שלהן מטעם המארח ומפנקות את האורחים בזרים קטנים, סיכות, דשייות, צמידים ושרשראות והכל על טהרת פרחים חיים.

 

זרים לאירועים

זרים

אטרקציה לאירועים

צמידי פרחים

אטרקציה לאירוע

דשיות

אטרקציה לאירוע

סיכות לשיער

ליה ומיטל נפגשו לראשונה ב2009, במהלך עבודה משותפת בשזירת פרחים. היה להן ברור שיום אחד הן תפתחנה עסק ביחד ולאחרונה הם חיברו את התשוקה שלהן לפרחים, אנשים וצבעוניות ופתחו את "שוזרות-הולכות".

 

שוזרות הולכות


"שוזרות- הולכות" מגיעות לכל אירוע:  חתונה, בריתה, בת מצווה, מסיבת הפתעה​​, חגיגה במשרד, ​​הצעת נישואין​, WELCOME HOME, השקת מותג, נשף וכו' ומקימות את העמדה המקסימה שלהן במטרה לשמח את האורחים.

 

אטרקציה לאירועים

 

עלות "חנות הפרחים" מותאמת אישית לכל מארח ולא קיים מחיר אחיד מאחר וכמות האורחים, סוג השירות והשילוב בינהם, משנים מהותית את התמחור. טווח המחירים למתנה לאורח נע בין 10-25 ש"ח.

 

אטרקציה לאירועים

 

הכיף הגדול שלהן הוא היכולת לשמח אנשים ביום שמחתם והאפשרות ליצור אווירה צבעונית וקסומה שגורמת להתלהבות רבה אצל האורחים והמארחים. הכיף הגדול שלי הוא לארח אותן בבלוג ולצבוע אותו בכל כך הרבה צבעים!

 

אטרקציה לאירוע

 קרדיט על הצילום: שחר לבני, SIL צילום וגרפיקה.